ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران
وزارت علوم دانشگاه علمی کاربدی
ثبت نام علمی کاربردی غیر حضوری
ثبت نام آنلاین
ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی
ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

بیانیه دانشگاه جامع علمی کاربردی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس

دانشگاه جامع علمی کاربردی به مناسبت فرا رسیدن روز ﺟﻬﺎنی قدس بیانیه ای صادر کرد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، متن بیانیه دانشگاه ، بدین شرح است:
سالیان متمادی از داغ بزرگ غصب فلسطین می‌گذرد و این درد بر قلب امت اسلامی همچنان سنگینی می‌کند. رژیم غاصب صهیونیستی ترکیبی از خشونت‌، ترور، کشتار و ویرانگری را بر این ملت مقاوم تحمیل می‌کند و غربت و مظلومیت قدس در پس خیانتها و حماقت‌های برخی کشورها دوچندان می‌شود.


امروز و به دنبال پیشگامی ملت موحد و یکپارچه ایران اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و آرمان آزادی قدس شریف، مساله فلسطین به اولین مساله و دغدغه تمامی آزادگان و آزادیخواهان جهان از هر ملت و دین و مکتبی درآمده و مشروعیت ظاهری و مبتنی بر نیرنگ و فریب آن رژیم غاصب هر روز در افکار عمومی جهان سست‌تر می‌گردد. 
 علی‌رغم فضاسازی‌های مسموم رسانه‌های وابسته به شبکه بین‌المللی صهیونیسم، ملت‌ها بیش از پیش به معیارهای دوگانه غرب در زمینه دموکراسی، آزادی، احترام به ملت‌ها و انسان‌ها و حقوق بشر و …پی می‌برند و صحنه امروز فلسطین مظلوم و مقاوم به دادگاه حقوق بشر غربی و سایر شعارهای مزوّرانه آن ها تبدیل شده است.
 دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن حمایت قاطع از جبهه مقاومت اسلامی از عموم مردم شریف ایران به ویژه دانشگاهیان، مدرسان و دانشجویان دعوت می نماید ۲۵ فروردین ماه ضمن حضور حداکثری در راهپیمایی روز جهانی قدس با آرمان‌های راستین شهدا و امام شهدا و مقام معظم رهبری ، بیعت مجدد نموده و از مردم مظلوم فلسطین تا آزادی کامل از دست غاصبین حمایت کنند.