ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران
وزارت علوم دانشگاه علمی کاربدی
ثبت نام علمی کاربردی غیر حضوری
ثبت نام آنلاین
ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی
ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

رویداد استارت آپ کیمیا هنر

رویداد شتاب با عنوان کیمیای هنر «ایده های جدید در راه اندازی کسب و کارهای نوپا هنری» در تاریخ هفدهم آبان 1402 در سالن اجتماعات فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.

کارگاه خلاقیت،ایده پردازی و آشنایی با رویداد شتاب

کارگاه خلاقیت،ایده پردازی و آشنایی با رویداد شتاب
کارگاه خلاقیت،ایده پردازی و آشنایی با رویداد شتاب


رویداد شتاب با  عنوان کیمیای هنر «ایده های جدید در راه اندازی کسب و کارهای نوپا هنری» با ارائه 12 ایده از سوی دانشجویان مرکز آموزش علمی و کاربردی فرهنگ وهنر  واحد10 تهران برگزار شد .


به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش علمی وکاربردی واحد10تهران، دکتر آلاله عشقی صنعتی رئیس مرکز با بیان این مطلب گفت: هدف از برگزاری رویداد شتاب را توسعه کار آفرینی مبتنی بر فناوری، محک زدن ایده‌ها و وارد شدن به دنیای کسب و کار، یافتن شرکای تجاری آینده و استفاده بهینه از تجربیات و دانش کارشناسان حاضر در رویداد دانست.

 

کارگاه تیم‌سازی
کارگاه تیم‌سازی
کارگاه تیم‌سازی
کارگاه تیم‌سازی


وی افزود: در ابتدا کارگروه تخصصی با حضور کارشناسان حوزه معماری، عمران، رایانه، گرافیک و ارتباطات از سوی مرکز نوآوری واحد10 تشکیل و پس ازآن نشست های هم اندیشی با مشارکت اساتید و دانشجویانی که تجربه برگزاری دو رویداد قبلی با موضوعات خلاقیت در معماری رزین و اپوکسی و رسانه های نوین، آموزش، پژوهش و توسعه در معماری راداشتند، برگزار شد.
دکتر صنعتی یادآور شد که به دنبال استقبال خوب دانشجویان، مقرر شد که دانشجویان سایر رشته ها از جمله روابط عمومی و مدیریت، هنر نیز در کنار دانشجویان رشته معماری ، در این رویداد علمی مشارکت داشته باشند. از این رو موضوع رویداد شتاب، با عنوان کیمیا هنر «ایده های جدید در راه اندزی کسب و کارهای نوپا هنری» تعیین شد.

کارگاه بوم کسب و کار
کارگاه بوم کسب و کار
کارگاه بوم کسب و کار
کارگاه بوم کسب و کار
کارگاه بوم کسب و کار
عنوان


به گفته وی پیش از برپایی این رویداد، با هدف پیشبرد هر چه بهتر اهداف تعیین شده،4 کارگاه با عناوین همچون «کارگاه خلاقیت،ایده پردازی و آشنایی با رویداد شتاب » با حضور دکتر محسن رجب زاده، «کارگاه تیم‌سازی» با حضور دکتر علی عبدی جمایران، «کارگاه بوم کسب و کار» با حضور دکتر علی عبدی جمایران و«کارگاه ارائه موثر» با حضور دکتر محسن رجب زاده برگزار گردید. 
در این رویداد علمی از 12 ایده که  از سوی دانشجویان واحد10 ارایه شد با رای هیات داوران، سه ایده به عنوان ایده‌های برتر معرفی شدند. براین اساس گروه اول  با طرح " رویا پز" با سرگروهی سرکار خانم فاطمه قربانی با کسب بالاترین امتیاز از هیات داوران به عنوان ایده برتر برگزیده شد و ایده‌های گروه «هنر درمانی» به سرگروهی سرکار خانم مریم میرزائی و گروه «خانه مدرن» به سرگروهی جناب آقای علی سام منصور به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

کارگاه ارائه موثر
کارگاه ارائه موثر
کارگاه ارائه موثر
کارگاه ارائه موثر


در مراسم پایانی این رویداد علمی که با حضور رئیس مرکز خانم دکتر صنعتی و معاونت آقای مهندس محمد‌ربیع پور و حضور رئیس و کارشناس محترم اداره حمایت از طرح‌های پژوهشی استان تهران شرق سرکار خانم زهرا کاظمی و فاطمه مرادی برگزار گردید . لازم به ذکر است مراسم با حضور پر رنگ داوران و اساتید مدعو ، آقایان دکتر محسن رجب زاده،دکتر مهدی ذوالفقاری، دکتر علی عبدی جمایران، دکتر هادی جباری ،مهندس علی احتشام‌زاده ، دکتر محمد‌علی رحیم‌زاده و خانم ها مهندس فریبا ابوالقاسمی و مهندس ندا طالبی و حضور هنرمندان جناب آقای کمال حاجی دینی مقدم و علی صالحی برگزار شد؛ از ارایه دهندگان سه ایده برتر با اعطای لوح تقدیر و جوایز نقدی تقدیر و مقرر شد با حضور سرمایه گذاران اقدامات لازم نسبت به تجاری سازی ایده‌های برتر صورت گیرد.


براساس این گزارش، راه اندازی پلتفرم برای ارایه و معرفی کسب و کارهای نوین در حوزه محصولات هنری، تکنولوژی نوین و ایده های جدید در راه اندازی پلتفرم‌های هنر درمانی راه اندازی جهت دریافت نیاز مشتری از جمله ایده های راه یافته به بخش رقابتی این رویداد بودند.

 

 


 

500