ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران
وزارت علوم دانشگاه علمی کاربدی
ثبت نام علمی کاربردی غیر حضوری
ثبت نام آنلاین
ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی
ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

رویداد شتاب با عنوان رسانه های نوین، آموزش ، پژوهش و توسعه درمعماری

 

رویداد شتاب با عنوان رسانه های نوین، آموزش ، پژوهش و توسعه درمعماری در اسفند 1400 برگزار شد.

 

 

 

رویداد شتاب با عنوان رسانه های نوین، آموزش، پژوهش و توسعه در معماری با ارائه 20 ایده از سوی دانشجویان مرکز علمی و کاربردی  واحد10 تهران برگزار شد .

 

 

 

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش علمی وکاربردی واحد10، دکتر آلاله عشقی صنعتی رئیس مرکز با بیان این مطلب گفت: هدف از برگزاری رویداد شتاب را توسعه کار آفرینی مبتنی بر فناوری، محک زدن ایده‌ها، وارد شدن به دنیای کسب و کار، یافتن شرکای تجاری آینده و استفاده بهینه از تجربیات و دانش کارشناسان حاضر در استارت اپ ها دانست.

وی افزود: در ابتدا کارگروه تخصصی با حضور کارشناسان حوزه معماری، عمران، رایانه، گرافیک و ارتباطات از سوی مرکز نوآوری واحد10 تشکیل و پس ازآن نشست های هم اندیشی با مشارکت اساتید و دانشجویانی که تجربه برگزاری رویداد قبلی با موضوع رزین و اپوکسی راداشتند، برگزار شد.

دکتر صنعتی یادآور شد که به دنبال استقبال خوب دانشجویان، مقرر شد که دانشجویان سایر رشته ها از جمله روابط عمومی و مدیریت نیز در کنار دانشجویان رشته معماری، در این رویداد علمی مشارکت داشته باشند. از این رو موضوع رویداد شتاب، رسانه های نوین، آموزش، پژوهش و توسعه در معماری تعیین شد.

به گفته وی پیش از برپایی این رویداد، با هدف پیشبرد هر چه بهتر اهداف تعیین شده،کارگاه‌هایی همچون کارگاه سبک زندگی کارآفرینانه با حضور دکتر نعمت اله کاظمی فرامرزی،کارگاه طرح کسب و کار با حضور دکتر محسن رجب زاده و کارگاه کارآفرینی ارتباط و ارایه موثر با حضور دکتر پیام پورنکو برپا شد. همچنین پیش رویداد با حضور دکتر علی عبدی جمایران و با مشارکت بنیاد عالی نخبگان کارآفرینی و موسسه فرهنگی رهیافت فناوری از دیگر فعالیتهایی بود که در جهت برپایی هر چه بهتر این رویداد علمی انجام شد.

دکتر صنعتی خاطرنشان کرد: در این رویداد علمی20 ایده از سوی دانشجویان واحد10 ارایه شد که از میان آنها با رای هیات داوران، سه ایده به عنوان ایده‌های برتر معرفی شدند. براین اساس گروه اول  با طرح " راه اندازی پلتفرم برای ارایه آموزش‌های تخصصی حوزه معماری ..." با سرگروهی طناز پروا با کسب بالاترین امتیاز از هیات داوران به عنوان ایده برتر برگزیده شد و ایده‌های گروه ممتاد به سرگروهی حامد رخ صفت و گروه دستیار به سرگروهی بهادر حسینی به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

 

در مراسم پایانی این رویداد علمی که با حضور دکتر صنعتی، دکتر محسن رجب زاده، مهندس محسن قلی زاده، مهندس رضا علی پور و مهندس دهداری برگزار شد؛ از ارایه دهندگان سه ایده برتر با اعطای لوح تقدیر و جوایز نقدی تقدیر و مقرر شد با حضور سرمایه گذاران اقدامات لازم نسبت به تجاری سازی ایده‌های برتر صورت گیرد.

براساس این گزارش، راه اندازی پلتفرم برای ارایه آموزش‌های تخصصی، راه اندازی پلتفرم‌های فریلنسری، خلق ارزش با استفاده از پلتفرم‌های جمع سپاری، راه اندازی رسانه‌های تخصصی با هدف خلق ارزش واستفاده از رسانه جهت دریافت نیاز مشتری از جمله ایده های راه یافته به یخش رقابتی این رویداد بودند.

 

 

گالری عکس رویداد شتاب با عنوان رسانه های نوین، آموزش ، پژوهش و توسعه درمعماری