ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران
وزارت علوم دانشگاه علمی کاربدی
ثبت نام علمی کاربردی غیر حضوری
ثبت نام آنلاین
ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی
ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه و عکس دانشجویی امید

با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای جوان حوزه فیلم کوتاه و عکس به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با حمایت ستاد مبارزه با مواد مخدر در تهران برگزار می شود.

یازدهمین جشنواره امید در قالب های فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس و با موضوعات زیر برگزار می شود؛ او موضوع آزاد انتخاب موضوع در این بخش، آزاد و در اختیار شرکت کنندگان است.

2. موضوع ویژه

 ۱-۲آسیب های اجتماعی و اعتیاد

 ۲-۲گردشگری و توسعه پایدار

 ۳-۲ تهران؛ پایتخت ایران بخش های جشنواره یازدهمین جشنواره فیلم کوتاه و عکس امید، در بخش های زیر برگزار خواهد شد

در این بخش، آثار در قالب فیلم های داستانی، مستند، تجربی و پویانمایی پذیرفته می شوند. مقررات پخش فیلم کوتاه .. مدت زمان فیلم ها نباید بیشتر از ۳۰ دقیقه باشد.

بیش از ۲ سال از تولید فیلم نگذشته باشد. ( فیلم ها باید بعد از آذر ۱۳۹۸ ساخته شده باشند.) ٣. محدودیتی از نظر تعداد آثار ارسالی وجود ندارد. 4. فیلم ها ابتدا باید در جایی بارگذاری شده و لینک آن در فرم ثبت نام جشنواره به نشانیfestivalomid.ir درج گردد.. فرمت های قابل قبول جشنواره به شرح زیر است: . ۱۰۸۰p MP4 ۲۹.H

یا ۱۰۸۰p MOV ۲۹H .حداقل یک و حداکثر شش قطعه عکس صحنه (نمای فیلم ، پوستر فیلم و عکس کارگردان در هنگام ثبت نام می بایست در سایت جشنواره بارگذاری شود. ۷.ارائه مستندات در خصوص دانشجو بودن صاحب اثر «گواهی اشتغال به تحصيل، کارت دانشجویی با تاریخ، صفحه انتخاب واحد و...) و با فارغ التحصیلی وی در هنگام ثبت نام ضروری است.

  1. شرکت کنندگان برای شرکت در جشنواره باید در سایت رسمی جشنواره به نشانی festivalomid.ir ثبت نام نمایند

 ۲. هر شرکت کننده می تواند در بخش تک عکس تا ۱۰ اثر و در بخش عکس فیلم تا شش اثر را به دیرخانه ارسال کند. ٣.ارائه مستندات در خصوص دانشجو بودن صاجي اثر «گواهی اشتغال به تحصیل، کارت دانشجویی با تاریخ صفحه انشخابي واخذ و...) و یا فارغ التحصیلی در هنگام ثبت نام ضروری است ، بارگذاری تصویر پرسنلی عکاس در زمان ثبت نام ضروری است و آثار ارسالی می توانند رنگی با سیاه و سفید بوده و با هر قالبی ثبت شده باشند؛ اما در نهایت باید به صورت یک فایل Jpeg که اندازه ضلع بزرگ آن حداقل ۱۱ پیکسل باشد و در عکس های افقی Width =مه۱۹ و در عکس های عمودی Height=۱۹۰۰) حجم فایل ارسالی نباید ازه مگابایت بیشتر باشد. لطفا اندازه و حجم عکس ها را پیش از ارسال کنترل کنید. در صورتی که عکس ها شرایط لازم را نداشته باشند، در هنگام بارگذاری با مشکل مواجه خواهید شد.) - : اطلاعاتی از قبیل عنوان عكس و تام عکاس به داورها ارائه نخواهد شد هیچ نوشته ای از قبیل عنوان عکس، نام عکاس پا توضيح نباید به صورت واترمارک در داخل عکسها بیاید، متنها و بیانیه های توضیحی و توضیقی مربوط به بخش مجموعه عکس ها نیز به صورت مجزا و فایل word ارسال گردد.

از ۷.داوران حق دارند بنا به صلاحدید و در صورت لزوم در تعداد و ترتيب مجموعه عکس ها تغییراتی اعمال کنند. ۸. آثار ارسالی نباید در دوره های قبلی این جشنواره شرکت کرده باشند.

ماه . در صورتی که در مراحل داوری داوران در خصوص استناد و مالکیت اثری مردد شوند، شرکت کننده موظف است مستندات خود را جهت پرولی به دبیرخانه جشنواره ارسال کند. در غیر این صورت از فرآیند داوری حذف می شود. مستندات پذیرفته شده در دبیرخانه جشنواره شامل ارائه فایل خام اثر (RAW) با عکس قبل و بعد از آثريا فایل ثبت شده برای عکس های تلفن همراه خواهد بود ۱۰ شرکت کننده در جشنواره به عنوان عکاس و مالک اثر شناخته می شود و مسئولیت هرگونه دعوی در باب مالکیت اثر از عهده جشنواره خارج است.

۱۱. برگزار کننده جشنواره می تواند آثار را با ذکر نام صاحب اثر در قالب ها و فضاهای مختلف بنا به تصمیم و صلاحدید دبیرخانه مورد استفاده قرار دهد.

۱۲. ارسال آثار به معنای پذیرش تمامی مقررات این جشنواره است.