ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران
وزارت علوم دانشگاه علمی کاربدی
ثبت نام علمی کاربردی غیر حضوری
ثبت نام آنلاین
ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی
ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

اطلاعيه ثبت نام متقاضيان پذیرش دوره هاي مهندسی فناوری و کارشناسي حرفه‌ای

 

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

 

 

 

اطلاعيه ثبت نام متقاضيان پذیرش دوره هاي مهندسی فناوری و کارشناسي حرفه‌ای (ناپيوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی - کاربردی مهر ماه سال 1401
به اطلاع متقاضيان ثبت‌نام در پذیرش دوره هاي مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپيوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر ماه سال 1401 مي‌رساند سامانه ثبت نام به صورت اينترنتي از روز سه شنبه مورخ 1401/03/31 تا روز سه شنبه مورخ 1401/04/07 فعال می شود. بر اين اساس متقاضيان بايد در مهلت مقرر و پس از مطالعه دقيق «دفترچه راهنماي ثبت‌نام» به درگاه اطلاعرساني این سازمان به نشاني:  www.sanjesh.orgمراجعه و نسبت به ثبت‌نام در سامانه اقدام کنند. دفترچه راهنما، همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترس می‌باشد.

روش گزينش دانشجو

 

 

ثبت نام کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی

گزینش دانشجو در کدرشته‌ محل‌های تحصیلی، براساس معدل کل کاردانی، نوع مدرک کاردانی، سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، بومی‌ و با توجه به صلاحیت‌های عمومی متقاضيان با عنايت به ضوابط دانشگاه جامع علمی - کاربردی و مصوبات مربوط انجام  می‌گیرد. متقاضيان سهمیه آزاد که مدرک کاردانی آنان مطابق جدول شماره (3) مندرج در دفترچه راهنماي ثبت نام مرتبط با رشته‌های تحصیلی انتخابی باشد در اولویت پذیرش برای آن رشته قرار می‌گیرند. در ضمن ظرفیت باقیمانده در هر کدرشته محل، با اولویت یکسان به متقاضيان سهمیه آزاد با مدارک کاردانی غیرمرتبط اختصاص می‌یابد. لذا پیشنهاد می‌شود متقاضيان نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های مرتبط با رشته تحصیلی مقطع کاردانی خود اقدام نمایند. متقاضيان سهمیه شاغل صرفاً در یک زیرگروه آموزشی در رشته مرتبط با شغل آنان پذیرش خواهند شد. برای هر یک از موارد فوق ارائه مستندات مربوط در زمان ثبت‌نام از سوي دانشجو به مرکز آموزشی ضروری است.

اقدامات لازم برای ثبت‌نام‌ 

1- دريافت و مطالعه دفترچه راهنماي ثبت‌نام از طريق درگاه اطلاع رساني سازمان.

2- آماده نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز براي ثبت‌نام.

3-خريد کارت اعتباري ثبت¬نام به وسيله كارت‌هاي بانكي عضو شبكه شتاب كه پرداخت الكترونيكي آنها فعال است، با مراجعه به درگاه اطلاع‌رساني سازمان و پرداخت مبلغ 945/000 (نهصدوچهل و پنج هزار) ريال به عنوان وجه ثبت‌نام. 

یادآوری 1: دانشجويان سال آخر دوره کارداني که تا تاریخ 1401/06/31 موفق به اخذ مدرک کارداني خواهند شد مجاز به ثبت نام و انتخاب کدرشته محل می‌باشند. چنانچه متقاضي در یکی از کدرشته محل‌های انتخابی پذیرفته شود ولی تا پایان شهريور ماه سال 1401 موفق به دریافت گواهینامه پایان تحصیلات دوره كارداني نشود قبولی ایشان لغو و اجازه ثبت‌نام نخواهند داشت.

یادآوری 2: داوطلبان لازم است در درج معدل و سایر اطلاعاتی که در گزینش علمی آنها موثر است دقت کافی را بعمل آورند. هر گونه مغایرت و یا اعلام اشتباه اطلاعات فوق در صورتی که در ردیف قبولین قرار گرفته باشند منجر به لغو قبولی خواهد شد.

4) مندرجات فرم تقاضانامه بايد دقيق و صادقانه تكميل شود.

5) مسئوليت صحت مندرجات تكميل شده فرم تقاضانامه به عهده متقاضي خواهد بود.

6) مندرجات فرم تقاضانامه قابل تغيير نمي‌باشد، بنابراين در زمان تكميل اطلاعات تقاضانامه نهايت دقت را به ‌كار گيرد.

7) در هر مرحله از پذيرش (ثبت‌نام، پذيرفته‌شدن، حين تحصيل در دانشگاه و ...) مشخص شود متقاضي حقايق را كتمان نموده يا واجد شرايط و ضوابط مندرج در اين دفترچه نمي‌باشد، از ادامه تحصيل محروم خواهد شد.

8) متقاضي مي‌بايست پس از پايان ثبت‌نام الكترونيكي از تمامي صفحات، پرينت تهيه نموده و نزد خود نگهدارد.

دستورالعمل و نحوه تكميل تقاضانامه ثبت نام اينترنتي

به متقاضيان توصيه مي¬شود مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنماي ثبت نام، ابتدا فرم پيش نويس تقاضانامه مندرج در دفترچه راهنما را تكميل و سپس با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش كشور اطلاعات لازم را براساس بندهاي برنامه نرم افزاري ثبت نام وارد نمايند. ضمناً راهنماي جامع نحوه تكميل فرم در برنامه نرم افزاري ثبت نام اينترنتي موجود است و متقاضيان براي كسب اطلاع بيشتر مي‌توانند به اين راهنما مراجعه نمايند. متقاضيان لازم است در درج اطلاعات ثبت نام دقت نمايند. در صورت مشاهده هرگونه مغايرت در موارد قيد شده در تقاضانامه ثبت نام با مدارك متقاضي در صورت پذيرفته شدن، قبولي وي لغو و از ادامه تحصيل وي جلوگيري خواهد شد.

نكات و توصيه‌هاي‌ مهم‌

1) اگر از طريق كافي‌نت اقدام به ثبت‌نام مي‌نماييد، تمامي مراحل ثبت‌نامي را شخصاً انجام دهيد يا بر انجام امور مربوط در كافي‌نت نظارت مستقيم داشته باشيد.

2) پس از تكميل تقاضانامه، نسبت به دريافت يک نسخه پرينت و نگهداري شماره پرونده 6 رقمي، كدپيگيري 16 رقمي و تقاضانامه اقدام نماييد.

3) در انتخاب كدرشته‌ محل هاي انتخابي خود با دقت عمل کنید، زيرا پس از دريافت كد پيگيري 16 رقمي به درخواست‌هاي متقاضيان مبني بر اصلاح يا جابجايي كدرشته‌ محل ها ترتيب اثر داده نخواهد شد.

4) هرگونه‌ تغييري‌ از طريق‌ نشريه پيك‌ سنجش‌ (هفته‌نامه خبري‌ و اطلاع‌رساني‌ سازمان ‌سنجش‌)، پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش و در صورت لزوم ‌از طريق رسانه‌هاي گروهي ‌اعلام ‌خواهد شد.

5) در صورت لزوم مي‌توانید سئوال يا سئوالات خود را از طریق سامانه پاسخگويي اينترنتي این سازمان به نشانی https://request.sanjesh.org/، یا در روزها و ساعات اداری با شماره تلفن 42163-021 در ميان بگذارید.

 

 مشاوره ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی و پیش ثبت نام