ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران
وزارت علوم دانشگاه علمی کاربدی
ثبت نام علمی کاربردی غیر حضوری
ثبت نام آنلاین
ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی
ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

برگزاری مسابقات فوتبال جام رمضان فروردین 1401

گزارش برگزاری مسابقات فوتبال

جام رمضان

مسابقات فوتسال جام رمضان گرامیداشت ماه مبارک رمضان توسط کانون فرهنگی ورزشی مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 10 تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز این مسابقات با شرکت شش تیم متشکل از پنج تیم دانشجویی و یک تیم از مدرسان و پرسنل مرکز در زمین چمن مصنوعی بوستان تمدن در روزهای 24 و 25 فروردین برگزار گردید.

 

 

علمی کاربردی واحد 10 تهران

در شب اول رقابت ها تیم شماره دو به سرپرستی حسین محمودی و تیم شماره چهار متشکل از مدرسان و پرسنل مرکز با قضاوت مجتبی مهدویان در مقابل  یکدیگر صف آرایی کردند که در پایان این رقابت تیم مدرسان مرکز با نتیجه 11 بر 5 بر حریف خود غلبه کرد.

دیدار دوم از ساعت 21:15 بین تیم های شماره یک به سرپرستی آقای حمیدرضا قنبری و تیم شماره شش به سرپرستی عباس حسنی برگزار شد ودر پایان این دیدار تیم شماره یک با  نتیجه 12 بر 3 پیروز میدان شد.

رقابت پایانی شب اول مسابقات بین تیم شماره سه به سرپرستی حسین سوکی و تیم پنجم به سرپرستی داود کشاورز انجام شد و در نهایت با نتیجه 6  بر 4 به نفع تیم شماره سه پایان یافت.

در پایان شب اول رقابت ها سه تیم پیروز مسابقات به مرحله پایانی صعود کردند .

 

 

در روز پایانی رقابت ها تیم های راه یافته به مرحله نهایی در مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در این رقابت های جذاب و نفس گیر تیم مدرسان و پرسنل مرکز با دو پیروزی از دو دیدار انجام شده به عنوان قهرمانی رقابت ها و تیم شماره یک به عنوان تیم برتر دانشجویی شناخته شد و در پایان مسابقات با حضور رئیس محترم مرکز سرکار خانم دکتر عشقی صنعتی از تیم برتر دانشجویی با اهدا جوایز تقدیر به عمل آمد.

 

 

همچنین اصغر تیموری بازیکن تیم شماره یک با به ثمر رساندن 9 گل به عنوان آقای گل رقابت ها و بهترین بازیکن مسابقات شناخته شد. محمد ربیع پور از تیم مدرسان با 8 گل و بیژن ژرفی از تیم شماره سه با 7 گل در رده های دوم و سوم برترین گلزنان رقابت ها قرار گرفتند.

 

 

گالری عکس مسابقات فوتبال جام رمضان سال 1401