ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران
وزارت علوم دانشگاه علمی کاربدی
ثبت نام علمی کاربردی غیر حضوری
ثبت نام آنلاین
ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی
ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

جشن دانش آموختگی دانش آموختگان مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱۰ تهران برگزار شد.

جشن دانش آموختگی دانش آموختگان مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱۰ تهران برگزار شد.

 


در این مراسم که با حضور جناب آقای دکتر واحدی رییس واحد شرق استان تهران دانشگاه جامع علمی کاربردی، مهندس غفاری مدیرکل روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی و اساتید و مدیران این مرکز در روز چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه سال جاری و همزمان با هفته گرامیداشت مقام‌ معلم در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد، جمعی از چهره های سرشناس هنری، ورزشی نیز حضور داشتند.


جناب آقای دکتر واحدی در این مراسم اظهار داشت: حدود ۸۰ درصد دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی شاغل و بعضا کارآفرین هستند، در حالی که در سایر دانشگاه‌ها با وجود دفاع روزانه ۸۰۰ دانشنامه دکتری و کارشناسی، درصد کمی از دانش آموختگان‌شان وارد بازار کار می‌شوند.


وی در ادامه افزود: فضای خلاقانه و مستعد کارآفرینی دانشگاه علمی کاربردی فرصت مناسبی برای رشد خلاقیت ها و عملی کردن ایده ها و نوآوری های دانشجویان است.


در ادامه تعدادی از دانشجویان ممتاز، اساتید منتخب و دانشجویان شاهد و ایثارگر این مرکز با اهداء لوح و هدایا تقدیر شدند.
اجرای استندآپ کمدی، قطعات موسیقی، مسابقه و دیگر برنامه های شاد و مفرح از دیگر بخش های این مراسم بود.


حضور پرشور فارغ التحصیلان با لباس های متحدالشکل و دانشجویان مشغول به تحصیل به همراه خانواده‌های آنان از موارد برجسته در این مراسم بود و در انتهای این مراسم، دانش آموختگان ضمن قرائت سوگندنامه با حضور دسته جمعی در روی سن، پایان دانش آموختگی خود را جشن گرفتند.

 

 

رئیس مرکز علمی کاربردی واحد 10 خانم دکتر آلاله عشقی صنعتی