ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران
وزارت علوم دانشگاه علمی کاربدی
ثبت نام علمی کاربردی غیر حضوری
ثبت نام آنلاین
ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی
ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

اولین استارتاپ دانشجویی مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱۰ تهران

اولین استارتاپ دانشجویی مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱۰ تهران

 

ایده های برتر در مراسم اختتامیه رویداد شتاب رزین‌اپوکسی مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱۰ معرفی شدند.

نخستین رویداد شتاب(استارتاپی ) با محوریت نوآوری در معماری با صنعت رزین ‌اپوکسی با همکاری مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱۰ و دفتر پژوهش واحد استانی تهران برگزار شد.

این برنامه با برگزاری پیش رویداد با عنوان خلاقیت، ایده پردازی و آشنایی با رویداد شتاب در تاریخ ۱۸ بهمن آغاز و افتتاحیه رسمی این رویداد در تاریخ ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۹ با حضور ریاست مرکز آموزش سرکار خانم دکتر عشقی صنعتی، جناب آقای دکتر علی عبدی جمایران دبیر علمی رویداد و کارگروه های علمی تخصصی و حامیان مالی رویداد برگزار شد.

مدیر کل دفتر نوآوری، فناوری و تجاری سازی دانشگاه جامع علمی کاربردی در آیین افتتاحیه این رویداد گفت: مراکز در برگزاری رویداد شتاب وظیفه شناسایی ایده های برتر و در ادامه توانمند سازی ایده ها را در دستور کار قرار خواهند داد.
دکتر موسی زاده با تاکید بر توانمند سازی ایده ها با منتورینگ و هدایت گروه ها ضمن آرزوی توفیق برای شرکت کنندگان ابراز امیدواری کرد که ایده ی برتر ضمن توانمندسازی در طول برگزاری رویداد مهیا حضور در بازار و تاسیس شرکت شوند.

مهندس سیروس کتانی رئیس اداره پژوهش و فناوری واحد استان شرق نیز در این مراسم گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی در دو سال اخیر تصمیم به راه اندازی مراکز خلاق و نوآور و همچنین برگزاری رویداد‌های شتاب را در دستور کار خود قرار داده و همگام با برنامه‌های سازمان مرکزی واحد استان تهران شرق ، موفق به راه اندازی بیش از ۳۰ مرکز نوآوری و برگزاری بیست رویداد شتاب در سال اخیر شده است.

وی در ادامه تاکید کرد: ما می توانیم با برگزاری این رویدادها در جهت شناسایی و توانمندسازی ایده‌ها و افزایش خلاقیت در جوانان شاهد موفقیت دانشجویان عزیز باشیم.
در ادامه سرکار خانم دکتر آلاله عشقی صنعتی رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی واحد ۱۰ ضمن توضیح برنامه های اجرایی رویداد هدف از برگزاری رویداد شتاب را تحقق اهداف سازمان مرکزی و واحد استان تهران شرق با خلق ایده‌ها‌ی جدید دانشجویان بیان کردند.
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱۰ در طول برگزاری این رویداد کارگاه‌هایی تحت عنوان :کارگاه بوم ناب کسب و کار ، کارگاه اعتبار سنجی ایده و MVP و همچنین کارگاه ارائه تاثیرگذار برای شرکت کنندگان این رویداد در ۳ روز متوالی در تاریخ های 26 لغایت 28 بهمن ۱۳۹۹ برگزارشد .
کارگاه‌ها به صورت آنلاین و در ادامه تشکیل تیم های مربوط به هر ایده با حضور و همراهی منتورها و اساتید تخصصی آقایان دکتر روزبه دهقانی(مربی رویداد گرافیک)امیرنیکوصفت راد(مربی رویداد IT)دکتر فرخ نیکنامی ( مشاور ارشد کارآفرینی)مهندس مهدی زادصالح( تحلیلگر مالی) محمدجواد ترکیان (مربی رویداد کسب و کار) و خانم ها دکتر نسیم روستا بیشه (داوری ایده و طرح کسب و کار) و دکتر فرحناز دولت‌آبادی( تسهیلگر رویداد) برگزار شد.
در مراسم اختتامیه این رویداد که در روز چهارشنبه ۲۹ بهمن سال ۱۳۹۹ با حضور جناب آقای مهندس مهدی طاهری رییس اتحادیه فروشندگان و تهیه‌کنندگان مواد شیمایی تهران و جناب آقای مهندس سیروس کتانی رئیس اداره پژوهش و فناوری واحد استان شرق، دکتر محسن رجب زاده (مدیر توسعه کسب و کار در گروه سولیکو) و مهندس مهرعلی میار نعیمی مدیرعامل شرکت مهندسی جان پناه برج ساز ( حامی و سرمایه گذار ایده های برتر ) برگزار شد، از بین بالغ بر ۳۰ ایده دریافتی ضمن راهیابی هفت ایده به بخش پایانی ایده‌های برتر رویداد و ارائه ایده ها در حضور هیئت داوران، در پایان گروه اول با شعار یونیک باش و یونیک بمان با طرح ” ایده تایل های لاکچری رزین برای مشاغل و صنایع مختلف جهت استفاده در پنل های دکوراتیو و هدایای تبلیغاتی و کفپوش” با سرگروهی جناب آقای سید حامد رخ صفت با کسب بالاترین امتیاز از هیئت داوران به عنوان برترین ایده برگزیده و ایده های زرتایل آقای علیرضا غلام شهبازی و نورزین به سرگروهی آقای امین آریا به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.
در پایان با حضور جناب آقای مهندس مهدی طاهری، جناب آقای مهندس سیروس کتانی ، مهندس مهرعلی میار نعیمی و سرکار خانم دکتر آلاله عشقی صنعتی از سه ایده برتر با اعطای لوح تقدیر و جوایز نقدی تقدیر به عمل آمد و مقرر گردید با حضور سرمایه گذاران نسبت به تجاری سازی ایده های برتر اقدام شود.