ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران
وزارت علوم دانشگاه علمی کاربدی
ثبت نام علمی کاربردی غیر حضوری
ثبت نام آنلاین
ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی
ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

برگزاری مراسم استقبال از دانشجویان جدید الورود

 

برگزاری مراسم استقبال از دانشجویان جدید الورود

 طبق سنت هر ساله مرکزآموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱۰

 

آیین استقبال از نودانشجویان با حضور جناب آقای دکتر خداداد واحدی رئیس واحد استان تهران شرق ، جناب آقای مهندس گشانی معاونت فرهنگی دانشجویی واحد استان، سرکار خانم دکتر آلاله عشقی صنعتی ریاست مرکز علمی کاربردی واحد ۱۰و دانشجویان جدیدالورود، روز چهارشنبه ۱۸آبان ماه در سالن اجتماعات مرکز برگزار شد.

با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، و سپس با پخش سرود ملی و همخوانی حاضرین مراسم  آغاز گردید. در ابتدا ریاست مرکز سرکار خانم دکتر صنعتی به ایراد سخنرانی پرداختند و دانشگاه علمی کاربردی را به  عنوان قطب تربیت تکنسین و نیروی ماهر در کشور معرفی کردند و از انتخاب این واحد دانشگاهی اظهار رضایت و خوشنودی  نمودند.

سپس جناب آقای دکتر خداداد واحدی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران شرق، در جایگاه ویژه سخنرانان قرا گرفتند و طی سخنانی اظهار داشتند : انتخاب شما، آینده شما را رقم می زند،  برای جذب کردن باید جذاب بود پس باید در انتخاب خوب دقت کنید. دکتر واحدی تصریح کرد: ما خوشحالیم که شما دانشگاه جامع علمی کاربردی را برای تحصیل خود انتخاب کرده اید. ایشان در ادامه افزودند : یک تصمیم استراتژیک یعنی تصمیمی که بر تمامی شئونات  زندگی یک فرد تاثیر مستقیم می گذارد. دانشگاه جامع علمی کاربری یک دانشگاه مهارت محور است، در واقع یک انتخاب جامعه محور است

 

وی خاطر نشان کرد: بر اساس آمارهای ارائه شده، بیش از ۷۰ درصد فارغ التحصیلان دانشگاه جامع علمی کاربردی شاغل هستند، در واقع هم شاغل  و هم کارآفرینند، پس مطمئن باشید که در آینده افراد بزرگی که در دانشگاه های نظری بزرگ تحصیل کرده اند، برای شما و کارآفرینان کار خواهند کرد، دفاتر نوآوری دانشگاه بهترین فضا برای خلاقیت های شما خواهد بود پس ایده پردازی در دانشگاه جامع علمی کاربردی، خیال پردازی نیست، بلکه بهترین محیط برای عملی کردن ایده هاست

دکتر واحدی در جمع بندی بیانات خود فرمودند: قدر خود را دانسته و از وقتتان به بهترین شکل بهره ببرید، موانع پیش روی خود را تبدیل به فرصت کنید، هدفمند باشید، برای اهدافتان زمان بگذارید و از همه مهمتر خودتان را باور کنید.

در ادامه مراسم از دانشجوی فارغ التحصیل و کارآفرین مرکز جهت ارائه تجربیات خود دعوت بعمل آمد تا تجربیات خود را در اختیار نو دانشجویان قراردهد. سپس قوانین و دستور العمل های آموزشی به صورت کلی در اختیار دانشجویان قرار گرفت. همچنین در قسمتی از این مراسم اجرای پانتومیم توسط بازیگر و کارگردان مردمی  آقای محمدرضا حیدری  مورد استقبال حاضرین قرار گرفت. .

 

در پایان مراسم یکی از دانشجویان به قرائت نیایش پرداخت و سپس میثاق نامه نو دانشجویان قرائت شد.

 

تهیه خبر: حمید رضا قنبری فر