ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران
وزارت علوم دانشگاه علمی کاربدی
ثبت نام علمی کاربردی غیر حضوری
ثبت نام آنلاین
ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی
ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

جلسه هم اندیشی مدرسان و مسئولین مرکز آموزش

"جلسه هم اندیشی مدرسان و مسئولین مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ وهنرواحد 10 با هدف رفع موانع و مشکلات آموزشی"

به حول قوه الهی با همت و تلاش مسئولین مرکز آموزش علمی کاربردی  فرهنگ و هنر واحد 10 جلسه هم اندیشی مدرسان و مسئولین در تاریخ 1400/08/22 از ساعت 15 لغایت 17 با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و نواختن سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران با حضور حداکثری مدرسان مرکز برگزار گردید.
ابتدا سرکار خانم آبادی کارشناس امور مدرسان با قرائت بیانیه آموزشی و خوشامدگویی به حاضران و شرح مختصری از امور برنامه ریزی و برگزاری کلاس در جلسه تریبون را در اختیار ریاست مرکز  قرار داد. ریاست محترم سرکار خانم دکتر آلاله عشقي صنعتی ضمن خوشامدگویی و تشکر از زحمات و خدمات ارزنده مدرسان و مسئولین آموزش به ایراد سخن پرداخته و با اشاره به استراتژی و خط و مشی نظام آموزشی در شرایط ویژه پرداختند. وی با اشاره و تاکید بر الزام  برنامه ریزی کلاسهای حضوری، به طور ویژه از تلاش مجدانه مدرسین و مدیران و کارشناسان در شرایط کرونایی تشکر و قدردانی کرده اند. در ادامه معاونت آموزشی مرکز جناب آقای مهندس ربيع پور نیز به خلاصه فعالیت های مرکز و تلاش شبانه روزی مدیریت و کارکنان در زمینه برنامه ریزی و برگزاری‌ کلاس آنلاین در شرایط بحرانی پرداخته و از کلیه مدرسین که در این راستا با هماهنگی و همکاری کامل با مرکز همگام بوده قدردانی کرده اند. با توجه به اهمیت برنامه ریزی نیمسال دوم 1401-1400  سرکار خانم کرمی مدیر آموزش مرکز ضمن ارائه اهمیت اهداف در برنامه ریزی ترم آتی مرکز به تشریح مسائل آموزشی و قوانین مربوط به امتحانات پایان ترم پرداخت.
در پایان ضمن معرفی و تقدیم احکام مدیران گروه ها به پرسش و پاسخ مدرسان و مسئولین پرداخته شد و در خصوص برگزاری کلاس آنلاین ؛ راهکارها و پیشنهاداتی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید از آغاز هفته جاری کلیه کلاس های عملی به صورت حضوری برگزار گردد.